راهكارهاي سازماني آنتي ويروس قدرتمند نسخه شبكه جي‌ ديتا

جي ديتا آنتي ويروس آلماني با قدرت شناسايي بالا جهت مقابله با انواع بدافزار و باج افزار مي باشد

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

راهكارهاي سازماني آنتي ويروس قدرتمند نسخه شبكه جي‌ ديتا

ساختار IT سازمان خود را با نسخه ۱۴ نرم افزار امنيتي تحت شبكه GDATA حفاظت كنيد!

    مشخصات فني   ارسال درخواست خريد  مقايسه محصولات  تست رايگان ۳۰ روزه

راهكارهاي سازماني آنتي ويروس قدرتمند جي‌ ديتا

 

   آخرين نسخه از محصولات سازماني G DATA (آنتي ويروس تحت شبكه) آماده براي اكتشاف است تمامي قابليت‌ها و مدول‌هاي آن را در  اينجا  امتحان نماييد.

  با استفاده از نرم ‌افزار آنتي ‌ويروس تحت شبكه جي ديتا، شما كليه نقاط ضعف بالقوه سازمان خود را در مقابل مجرمان اينترنتي  پوشش مي‌دهيد:

  هوش ‌مصنوعي با ساير مدول‌هاي موجود در آنتي ‌ويروس قدرتمند نسخه شبكه جي ديتا بصورت بهينه تركيب شده و خطرات سايبري مانند ويروس‌ها، كرم ‌ها و تروجان‌ ها را خنثي مي‌نمايند.

 راهكارهاي سازماني ضد بدافزار تحت شبكه جي ‌ديتا شامل قابليت‌ هاي اضافي بسياري مي‌باشند كه به شما كمك خواهند كرد تا به راحتي شبكه خود را مديريت نماييد و از اطلاعات حساس سازماني خود در برابر تهديدات امنيتي محافظت كنيد.

  با استفاده از كنسول مديريتي ويروسياب سازماني جي ‌ديتا، گزارش كامل از پچ‌ هاي امنيتي نصب شده در سازمان و نرم ‌افزارهايي كه استفاده مي شوند، در اختيار داشته باشيد.

مديريت مركزي جي‌ ديتا:

  با استفاده از كنسول مديريت مركزي آنتي ويروس تحت شبكه جي‌ ديتا، تنظيمات كاربران ويندوز، لينوكس و مك و همچنين ايميل ‌سرورها و گيت ‌وي‌هاي وب را مديريت نماييد.

  رابط كاربري آسان كنسول مديريتي آنتي ويروس تحت شبكه جي ديتا به شما اجازه نصب نرم ‌افزار، تغيير نرم ‌افزار و مديريت پروسس ‌هاي شبكه را مي‌دهد و همچنين مدير شبكه مي تواند ساختار فعلي شبكه خود را با استفاده از اكتيو دايركتوري و گروه‌هاي آن به جي ‌ديتا انتقال داده و آنها را مديريت نماييد.

https://www.gdatashop.ir

  هدف ما، مديريت تعداد هر چه بيشتر سگمنت‌هاي مختلف شبكه با استفاده از يك كنسول مركزي و عبور از مرز شبكه مي‌باشد، علاوه براين ما تصميم داشتيم كه يك راهكار متحد را در كليه قسمت‌هاي شبكه خود پياده كنيم تا يك ساختار مديريتي هماهنگ و قابل درك بدست آوريم.  شركت آلماني جي ‌ديتا نياز ما را با محصول Endpoint Protection Business خود برآورده كرد.

Christoph Stegemann

رئيس مركز خدمات فناوري آي‌تي در فرودگاه FMO در Münster/Osnabrück Ltd

 

با جي‌ ديتا چه كارهايي امكان‌ پذير است؟

مديريت سياست‌هاي امنيتي:

۵۹ %  : از كل سيستم‌هاي بررسي شده هدف حملات سايبري در دو سال گذشته قرار گرفته‌اند

۵۴ %  : از همه شركت‌هايي كه درگير مشكلات مربوط به حملات سايبري شده‌اند، اشتباه غيرعمد كارمند خود را دليل آن معرفي مي‌كنند.

۳۶ %  :  دليل هك شدن خود را عدم نصب پچ‌هاي نرم‌افزاري عنوان كرده‌اند.

مرجعBSI, Cyber-Sicherheits-Umfrage 2015 :

 

  مجرمان اينترنتي فقط از طريق اينترنت به ساختار آي‌تي نفوذ نمي‌كنند. از هر دو شركتي كه توسط هكرها به آن‌ها نفوذ شده است، يكي از آن‌ها توسط آلوده شدن سيستم‌هايشان به بدافزار توسط كارمند فعلي و يا قبلي از قصد و يا بدون غرض، مورد حمله قرار گرفته‌اند. بعنوان نمونه يك كارمند فلش درايو دستكاري ‌شده‌اي را پيدا مي‌كند. جهت بررسي محتويات داخلي، آن را به سيستم متصل و بدافزاري را به كامپيوتر خود منتقل مي‌نمايد. راه ‌حل ساده‌ تر ضرر زدن به شركت توسط يك كارمند اين است كه اطلاعات حساس شركت را در داخل هارد‌هاي اكسترنال و يا درايو‌هاي يواس‌بي، به بيرون شركت منتقل نمايد. با كنترل مركزي سيستم‌ ها شما از اطلاعات داخلي و نيز فعاليت‌هاي داخلي شركت خود محافظت كرده و بدين وسيله راندمان كاري كارمندان شركت را بالا مي‌بريد.

 

راهكارهاي ما:

كنترل ابزارها:

  استفاده از ابزارهاي الكترونيك مانند دي‌وي‌دي رايترها و يا فلش مموري ‌هاي يواس‌بي را محدود كنيد تا از افتادن اطلاعات شركت به دست افراد متفرقه و سودجو جلوگيري نماييد.

كنترل نرم ‌افزارها:

  كنترل كردن نرم ‌افزارها ريسك استفاده از سيستم را پايين مي‌آوردتعيين نماييد كه چه نرم‌افزارهايي را كارمندان اجازه دارند نصب و استفاده نمايند.

كنترل محتويات وب:

 يك ليست سياه يا سفيد از وب ‌سايت‌ها ايجاد كنيد و تعيين نماييد كه چه وب ‌سايت‌هايي توسط كاربران قابل دسترس و چه وب‌سايت‌هايي بايد بلاك شوند.

مديريت وصله‌هاي نرم ‌افزاري:

  مدول مديريت وصله آنتي ويروس تحت شبكه جي ‌ديتا، بطور اتوماتيك مشكلات امنيتي در نرم ‌افزارهاي نصب شده را تشخيص مي‌دهد. بنابراين مشكلات امنيتي مانند مشكلات سيستم ‌عامل ويندوز با دريافت و نصب وصله‌هاي داده شده توسط توليد كننده نرم ‌افزار، بطور يكجا بر روي تمام سيستم‌ها حل خواهند شد.

 

درباره مديريت وصله:

مديريت ابزارهاي موبايل:

۶۴۰۰  عدد بدفزار جديد روزانه توسط جي‌ديتا براي اندرويد يافت مي‌شود.

۲۸ %  از شركت‌هايي كه مورد جاسوسي، خرابكاري و يا سرقت اطلاعات قرار گرفته‌اند، اعلام داشته‌اند كه نقطه شروع حملات از يك ابزار پرتابل بوده است.

منبع: G DATA, Mobile Malware Report Q3 2015/Bitkom, Spionage, Sabotage und Datendiebstahl – Wirtschaftsschutz im digitalen Zeitalter, Studienbericht 2015

  با يك سياست ‌گذاري مديريتي خوب، اجازه به كارمندان براي آوردن ابزارهاي الكترونيك شخصي خود به محل كار مي‌تواند بسيار موفقيت ‌آميز باشد. با استفاده از كنسول مديريتي جي ‌ديتا، شما تمامي ابزارهاي موبايل داخل شبكه خود را بر اساس نياز خود مديريت مي‌نماييد. گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها كه داراي سيستم‌عامل اندرويد يا ios هستند به راحتي درون شبكه شما ثبت شده و از محافظت‌هاي جي‌ديتا بهره خواهند برد. تركيب كنترل دسترسي و مديريت ديوايس به شما اين امكان را خواهدد داد كه سرويس‌ها و منابع خود را محافظت و دسترسي ريموت به آن‌ها را كنترل نماييد. بنابراين حتي كارمنداني كه درون شركت شما نيستند هم دسترسي كامل به ايميل‌ها، تقويم كاري و پيام‌ها بدون در نظر گرفتن مكان فيزيكي، خواهند داشت.

 

مدول‌هاي مديريت ابزارهاي موبايل:

حفاظت بلادرنگ:

محافظ وب جي‌ ديتا، تمام فعاليت‌هاي وبي شما را محافظت مي‌نمايدآنتي‌ ويروس هوشمند جي ديتا تمام نرم‌ افزارهاي دانلود شده را براي بودن بد‌افزار چك مي‌نمايد. علاوه بر اين، شما مي‌توانيد بر اساس نياز خود، موبايل خود را براي داشتن بدافزار چك نماييد.

ضد سرقت:

در صورتيكه ابزار اندرويدي شما گم شود، مديريت ديوايس جي ‌ديتا به شما امكان انجام چندين واكنش حياتي را مي‌دهد. شما مي‌توانيد با استفاده از جي‌ديتا، موقعيت فيزيكي ابزار خود را پيدا كنيد و يا بصورت ريموت اطلاعات حساس خود را پاك نماييد.

فيلتر نرم‌ افزار:

دسترسي نرم‌ افزارها را به ابزار خود محدود نماييد و بر روي اطلاعات صوتي/تصويري موجود بر روي ابزارها محدوديت اعمال كنيد.

فيلتر كانتكت‌ها:

كانتكت ليست ابزارهاي اندرويدي را مديريت و كنترل نماييد و براي تماس‌ها و پيامك‌  ها فيلتر اضافه كنيد. همچنين مي‌توانيد ليست مخاطبان شركت را به ليست فعلي گوشي‌ها اضافه كرده و تعيين كنيد كه چه كساني حق تماس دارند و چه اشخاصي بايد بلوكه شوند.

 

 

مديريت سيستم‌ها و شبكه:

۵۱ bn €  : ضرر ساليانه شركت‌هاي آلماني بدليل جاسوسي اطلاعات، خرابكاري و سرقت اطلاعات مي‌باشد.

۱۳ bn €  : از اين ضرر، بدليل قطعي سرويس آي‌تي، خرابي سيستم‌ها و مشكلات نرم‌افزاري مي‌باشد.

منبع: Bitkom, Spionage, Sabotage und Datendiebstahl – Wirtschaftsschutz im digitalen Zeitalter, Studienbericht 2015

  بر روي شبكه خود نظارت داشته باشيد تا اطمينان پيدا كنيد كه پروسه‌هاي حياتي شبكه، بدون مشكل فعاليت داشته باشند. سيستم اطلاعاتي قابل درك جي‌ديتا، به شما در يافتن و واكنش در مقابل رخدادهاي پيش‌بيني نشده كمك مي‌نمايد. آمارها، ايندكس‌ها، گزارشات و پروتوكل‌ها به شما اطلاعات حياتي در مورد وضعيت فعلي شبكه را خواهند داد. تمام ابزارها با يكديگر تركيب شده‌اند. در صورت بروز مشكل، مي‌توانيد بلافاصله اقدام لازم را بعمل آوريد.

 

مدول‌هاي نرم‌افزار آنتي ويروس تحت شبكه جي ‌ديتا:

فايروال:

فايروال از شما در مقابل دسترسي غيرمجاز به سيستمتان محافظت مي‌نمايد. كليه اطلاعات ارسالي و دريافتي در شبكه بر اساس قاعده خواهد بود.

سيستم گزارشگيري:

آناليز دقيق و گزارشات كارآمد از وضعيت فعلي بدافزارها در شبكه خود داشته باشيد.

شناسنامه سخت‌افزاري و نرم‌افزاري:

شناسنامه سخت‌افزاري و نرم‌افزاري به شما ديد كامل در مورد وضعيت فعلي شبكه خواهد داد. سابقه كليه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاي شبكه خود را داشته باشيد.

مانيتورينگ شبكه (جديد):

مدول مانيتورينگ شبكه به شما امكان اطلاع از مشكلات بوجود آمده مانند كارايي سي‌پي‌يو و يا مشكلات پرينتر را با سرعت بالا مي‌دهد.

درباره مانيتورينگ شبكه:

امنيت در مقابل تهديدات سايبري:

۲۲۳۹ m  : بدافزار جديد از سال ۲۰۰۶ تا كنون توسط متخصصين شركت جي‌ ديتا آلمان يافت شده‌اندبيش از ۳ ميليون از اين تعداد فقط در نيمه اول سال ۲۰۱۵ بوده است.

۸۶ %  :  از تمام مشتريان جي‌ديتا، مجددا اقدام به تمديد لايسنس خود مي‌كنند.

منبع G DATA Malware Report H1 2015/Customer survey 2015

 مجرمان سايبري در هر ثانيه اقدام به انتشار ويروس، تروجان و بدافزارهاي ديگر مي‌نمايند. با اينكه كدهاي مخرب هر روز پيچيدگي بيشتري پيدا مي‌كنند، راه‌هاي ورود به سيستم شما كماكان به راحتي قابل محافظت است. مدول‌هاي آنتي ‌ويروس جي ‌ديتا با اين خطرات مبارزه مي‌كند. تكنولوژي امنيتي ما نقاط خطر را پوشش داده و شبكه شما را در مقابل جاسوسي و خرابكاري محافظت مي‌نمايد.

 

مدول‌هاي آنتي‌ ويروس:

گارد امنيتي آنتي‌ ويروس:

  به آنتي‌ ويروس تحسين شده جي‌ ديتا (GDATA Endpoint Protection Business) با بالاترين نرخ تشخيص و تكنولوژي ثبت شده CloseGap اطمينان داشته باشيد.

تشخيص رفتار:

  مدول تشخيص رفتار، عملكرد فايل‌هاي مشكوك را بررسي مي‌نمايد بنابراين ويروس‌هايي را كه تا كنون شناخته نشده اند را پيدا مي‌كند.

امنيت وب:

  مدول وب جي‌ ديتا، كليه صفحات وب را قبل از ورود شما بررسي نموده و صفحات خطرناك را بصورت اتوماتيك بلوكه مي‌نمايد.

مدول BankGuard:

  از پرداخت‌هاي خود در اينترنت مراقبت نماييد. اين مدول با براوزر فعلي شما بدون نياز به نصب هرگونه افزونه‌اي كار خواهد كرد.

 

جديد: امنيت در مقابل ايرادات نرم‌ افزاري:

  اين مدول شما را در صورت استفاده از نقاط ضعف نرم‌افزارها براي رخنه به سيستم‌ها آكاه مي‌نمايد. بنابراين شما مشكلات نرم‌افزارها را كه هنوز يافته نشده‌اند پيدا كرده و از حملات Zero-day جلوگيري نماييد.

گارد كي‌بورد يو‌اس‌بي:

  گارد كي‌بورد جي‌ديتا، ابزارهاي يو‌اس‌بي را كه خود را بعنوان كي‌بورد جا زده و بصورت مخفيانه بدافزار بر روي سيستم نصب مي‌نمايند شناسايي مي‌نمايد.

آنتي‌ اسپم:

  امنيت در مقابل اسپم‌ها و ايميل‌هاي ويروسي بصورت يك افزونه براي اوتلوك مايكروسافت و نيز اكانت‌هاي POP3 و IMAP موجود مي‌باشد.

 

جديد: امنيت ايميل براي Exchange:

  افزونه جي‌ديتا براي Exchange مايكروسافت امنيت صندوق‌هاي پستي كارمندان شما را بر روي اين سرور در مقابل اسپم‌ها و بدافزارها قبل از رسيدن به سيستم آن‌ها تامين مي‌نمايد.

 

جديد: Security Gateway ايميل لينوكس:

  سكيوريتي ايميل گيت‌وي لينوكس تمام ايجنت‌هاي senmail و postfix را پشتيباني كرده و پيام‌ها را براي اسپم و بدافزار اسكن مي‌نمايد.

 

جديد: درگاه امنيتي وب لينوكس:

گيت‌وي Squid خود را با امنيت كامل در مقابل ويروس و بدافزارها كامل نماييد.

 

" به امنيت اطلاعات خود اهميت دهيد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد